Modalităţi de Transport
Livrarea Produselor este disponibilă pe teritoriul României
Vânzătorul oferă Clientului/Utilizatorului următoarele metode de livrare ale Produsului/Produselor:
– expediere prin curier;
– expediere prin curier cu ramburs;
– expediere cu flota proprie a vânzătorului.
– expediere marfuri cu volume mari (boilere, centrale, sobe, ceramica…etc) prin curier PALLEX (transport paletizat).Plata integral in avans! Solicita oferta pe :
Livrarea Produselor se poate realiza prin intermediul Curierului, la adresa specificată de Client/Utilizator în Comandă sau prin ridicare personală de către Client/Utilizator.
Costuri de Transport
Prevederi Generale
Costurile de Transport pentru livrarea Produselor sunt în sarcina Clientului / Utilizatorului, cu excepţia cazului când Contractul de Vânzare la Distanţă prevede altfel.
Costurile livrării Produsului (pentru transport, livrare şi servicii poştale) sunt indicate în paginile platformei www.multicomgroup.ro în momentul plasării Comenzii de către Client/Utilizator in funcție de regiune sau comunicate telefonic de către un opertaor.
Costurile Livrării
În cazul încheierii Contractului la Distanţă, pentru fiecare Comandă plasată pe www.multicomgroup.ro se va percepe un cost de transport ce diferă în funcție de modalitatea de livrare selectată de Client/Utilizator în pagina de finalizare a Comenzii.
Livrare prin Curier, pe teritoriul României:
În cazul livrărilor prin intermediul Curierului, Clientul/Utilizatorul va achita costul de livrare diferențiat, în funcție de produsele selectat de Client/Utilizator, conform prețurilor practicate de către firma de curierat colaboratoare.
Transportul este gratuit pentru Comenzile ce depășesc valoarea de 250 lei, cu livrare pe raza teritorială a localităților în care Multicom are deschise magazine fizice.
Ridicare personală a produselor:
Pentru Produsele care vor fi ridicate personal de către Client / Utilizator de la unul din magazinele Vănzătorului, conform opțiunii Clientului / Utilizatorului, Vânzătorul nu va percepe nici un cost de procesare a comenzii, indiferent de categoria de produse.
Termene de Livrare
Durata totală de așteptare privind livrarea Produsului către Client/Utilizator (data livrării) se compune din timpul de pregătire al Comenzii pentru expediere de către Vânzător și durata de livrare a Produsului de către Curier/ridicare personală din magazin.
Data estimată de livrare poate varia în funcție de Produs și/sau metoda de livrare aleasă (i.e. acesta se află în stocul propriu al Multicom sau în stocul furnizorului) și este comunicată în e-mailul de înregistrare comandă.
Pentru toate categoriile de Produse, termenul maxim de livrare este de 60 de zile calendaristice de la data încheierii Contractului la Distanță.
Având în vedere numărul mare de Comenzi ce se pot înregistra pe perioada Campaniilor Promoţionale desfășurate de către Vânzător, există posibilitatea ca termenul de livrare al Produselor estimat pe www.multicomgroup.ro la momentul vizualizării Produsului / plasării Comenzii să poată suferi modificari. Societatea va întreprinde toate acțiunile necesare pentru a livra Produsele comandate în termen de 60 de zile calendaristice de la încheierea Contractului la Distanţă.
Dacă Produsele nu au fost livrate în termenul indicat, Clientul/Utilizatorul poate solicita livrarea într-un termen suplimentar, de 5 Zile Lucrătoare. Dacă nici în termenul suplimentar Produsele nu sunt livrate, Clientul/Utilizatorul poate solicita rezoluţiunea Contractului la Distanţă.
În cazul în care Produsele sunt indisponibile (inclusiv în cazul în care Prețul sau unele caracteristici ale Produselor au suferit modificări, ulterior confirmării de către Societate a Comenzii, Multicom va informa Clientul/Utilizatorul despre indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate Clientului/Utilizatorului în termen de 14 zile calendaristice de la data informării respective, dacă Clientul/Utilizatorul le-a achitat în avans. Clientul/Utilizatorul poate confirma modificările intervenite cu privire la prețul sau caracteristicile Produselor, modificând astfel Comanda inițială, iar Multicom va livra Produsele conform Comenzii astfel modificate de către Client/Utilizator.
În cazul în care Clientul/Utilizatorul plasează o Comandă care conține Produse de la furnizori diferiți, din punctul de vedere al livrării, acestea vor fi considerate colete diferite şi vor fi evidențiate ca atare pe www.multicomgroup.ro în pagina de Comandă. Acestea au termene diferite de livrare, iar taxa de transport se aplică o singură dată.
Condiții de Livrare
În cazul Comenzilor cu ridicare personală este necesar ca persoana care va prelua coletul să prezinte la punctul de ridicare un act de identitate al Clientului/Utilizatorului.
Clientul/Utilizatorul va fi contactat telefonic de către Curier în prealabil pentru a obține confirmarea prezentei acestuia la adresa aleasă pentru livrarea Comenzii.
Clientul/Utilizatorul se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în intervalul orar în care Curierul îl anunță că livrează Comanda, în caz contrar urmând a suporta taxa de transport aferentă unei posibile noi livrări. Intervalul orar în care se livrează Comanda va putea fi modificat doar cu acordul Curierului.
La solicitarea reprezentanților www.multicomgroup.ro din Magazinele Vânzătorului sau ale Curierului, Clientul/Utilizatorul va face dovada identității sale și va comunica numărul de Comandă atribuit de către Vânzător.
În cazul în care Clientul/Utilizatorul se află în imposibilitatea recepționării Comenzii în mod personal, Comanda va fi lăsată la adresa precizată doar unei persoane cu vârsta mai mare de 18 ani și doar în cazul comunicării prealabile către Curier a numărului Comenzii.
Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorată dacă Clientul/Utilizatorul nu îndeplinește condițiile de mai sus.
În cazul livrării la locul de muncă al Clientului/Utilizatorului, dacă Curierul nu poate avea acces în incinta imobilului respectiv, Clientul/Utilizatorul trebuie să se asigure că poate recepționa Comanda.
Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către Multicom la momentul predării Produselor Comandate către Client/Utilizator sau a ridicării acestora din Magazinele Vânzătorului.
Recepția Produselor
Aspecte generale
Clientul/Utilizatorul are obligația de a semna bonul de livrare (AWB) prezentat de către Curier la livrarea Produselor comandate, la care este anexată nota de livrare ce conține toate informațiile despre Produsele livrate (denumire produs, cantitate, preț). De asemenea, Clientul/Utilizatorul va verifica dacă Produsele sunt deteriorate sau dacă există lipsuri, iar eventualele probleme vor fi menționate în mod olograf pe nota de livrare, pentru a putea fi luate în considerare.