Cauta produsul dorit direct in campul special de cautare sau navigand in categoriile de produse direct din meniul afisat in stanga “Categorii de produse” sau pagina “Produse”.

In momentul in care ai apasat butonul “Adauga in cos”, produsul va fi automat transferat in cosul de cumparaturi.

Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor pe care doresti sa le comanzi, continuati prin apasarea butonului “Vezi cosul -> Continua cu finalizarea comenzii” sau “Finalizeaza”.

In pagina de comanda va trebui sa completati datele dvs, informatii necesare pentru facturare si livrare a produselor comandate.

Alegeti metoda de plata “Ramburs” sau “Transfer bancar direct” (se face pe baza numarului de comanda care o veti primi prin e-mail.)

Modalitatile de transport si livrare vor fi afisate in functie de locatia in care urmeaza sa fie livrate produsele. Pentru mai multe detalii accesati pagina “Transport & Livrare”.

Inainte de finalizarea comenzii cititi “Politica de confidentialitate a datelor” si “Termenii si conditii” de utilizare, apoi apasati butonul “Plaseaza comanda”. Veti fi notificat prin e-mail cu datele despre comanda dvs.

Livrarea produselor este disponibila pe teritoriul Romaniei.

In momentul finalizarii unei comenzi de pe site-ul multicomgroup.ro vor fi afisate modalitatile de Transport & Livrare, in functie de zona de livrare a produselor, valoarea totala din cosul de cumparaturi :
– expediere prin curier
– expediere prin flota Multicom – pe raza Judetului Salaj
– ridicare personala din magazinele Multicom

Pentru a beneficia de transport gratuit pe raza Mun. Zalau si Orasul Jibou + 10km zone limitrofe , pentru comenzile on-line, suma trebuie sa fie mai mare sau egala cu 250.00 Lei.

Mai multe detalii privind metodele de Transport & Livrare a produselor comandate de pe site-ul multicomgroup.ro gasiti si in pagina Transport & Livrare.

Taxele de livrare vor fi separate, fata de valoarea produslui / produselor comandate, in functie de criteriile prezentate mai sus.

Dupa finalizarea unei comenzi , veti fi contactat telefonic da catre un reprezentant Multicom, pentru mai multe detalii in ceea ce priveste Transportul & Livrearea produselor comandate.

Multicom acceptă doar returul trimis prin curier, nu și cele prin poștă. Costurile de transport vor fi acoperite de Clienți / Utilizatori, excepție făcând situațiile în care s-a efectuat o greșeală în cadrul procesului inițial de livrare a comenzii.

Solicitarea curierului se face de către Client / Utilizator, excepție făcând comenzile ce prezintă eventuale erori de expediere (în acest caz, vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin e-mail pantru a semnala eroarea).

Produsele se pot returna de către Client / Utilizator prin orice firmă de curierat care asigură livrarea coletului de retur la Magazinul Vânzătorului, situat în Zalău, Bulevardul Mihai Viteazu nr. 58/C, județul Sălaj.

Clienții/Utilizatorii trebuie să notifice intenția lor de a se retrage din Contractul la Distanţă, în termen de 14 zile de la primirea comenzii, cu excepția unor prevederi exprese contrare menționate pentru anumite categorii de Produse, după caz.

În magazinele Multicom returul produselor comandate online se poate efectua gratuit, în termen de 14 zile de la primirea comenzii, cu respectarea condițiilor de retur.

Pentru mai multe informatii va rugam sa accesati pagina Stornare & Retur